Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 46 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh opatření na snížení zákaznických reklamací
Charvátová, Petra ; Strnad, Vlastimil (oponent) ; Tyráček,, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou zákaznických reklamací předních světlometů ve firmě Automotive Lighting s. r. o. Cílem je zanalyzovat stav zákaznických reklamací za rok 2018 a pomocí Paretovy analýzy vyhodnotit největší zdroj neshod z pohledu typu reklamace. Práce se zaměřuje na řešení jednoho konkrétního typu reklamace. Klíčovou součástí práce je také zpracování procesní analýzy, vyhodnocení příčin vzniku reklamace a návrh nápravných opatření, která by daný problém eliminovala. Závěr práce obsahuje zhodnocení navržených nápravných opatření, a to i z ekonomického hlediska.
Návrh na snížení počtu neshod s využitím nástrojů kvality
Vondruška, Jiří ; Cinková, Martina (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na snižování počtu neshod s využitím nástrojů kvality ve společnosti zabývající se barvením a zušlechťováním textilních materiálů. Cílem je návrh systému řízení neshod. Na základě analýzy současného způsobu řešení neshod jsou navrženy procesy evidence interních neshod a reklamací, na které navazuje systém vyhodnocování neshod. Návrh povede k systematickému přístupu při řešení neshod.
Zlepšení procesu expedice ve strojírenské firmě
Kubový, Tadeáš ; Klega, René (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem zlepšení procesu expedice a procesu kvality ve výrobní společnosti. Obsahuje tři návrhy optimalizace procesů s cílem minimalizace ztrát. Práce je rozdělena do třech hlavních částí. První část je zaměřena na teoretické poznatky. Druhá část obsahuje globální a detailní analýzu společnosti s určením hlavních problémů. Na základě analýz jsou vypracovány návrhy řešení.
Optimalizace procesu řízení interních a zákaznických reklamací ve firmě REHAU
Štindlová, Ivana ; Bubeníková, Petra (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav procesu řízení interních a zákaznických reklamací ve firmě REHAU Automotive s.r.o., Moravská Třebová, a na základě zjištěných skutečností podat vlastní návrhy pro zlepšení procesu řízení in-terních a zákaznických reklamací, které povedou k zefektivnění procesu, a tím k úspoře času, nákladů a celkovému zlepšení řízení jakosti ve firmě. Zároveň je cílem stanovit podmínky, za kterých je možné stanovené návrhy realizovat.
Systém řízení jakosti společnosti a řízení reklamací
Urbanová, Lucie ; Benda, Jaroslav (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá systémem řízení jakosti a jeho uplatněním ve společnosti Tyco Electronics EC Trutnov, s. r. o. Praktická část je zaměřena na řízení reklamací a zavedení sledování nákladů na jakost.
Rozšíření nepřijatelnosti kasační stížnosti (v roce 2021)
Hejtmánek, Vojtěch ; Pomahač, Richard (oponent)
Diplomová práce pojednává o institutu neprijátelnosti kásácní stížnosti jáko o filtrácním mechánismu, který Nejvýssí správní soud výužívá pro selekci nápádu kásácních stížností. Práce se žámeruje ná teoreticke uchopení institutu neprijátelnosti á jeho promenu vlivem prijetí novelý soudního rádu správního v roce 2021. Autor následne kritický hodnotí efektivnost á rácionálnost promený institutu ž pohledu teoretickeho i empirickeho. Ten je žáložen ná vlástnorucním sbírání dát o rožhodování rížení o kásácních stížnostech. Záverem áutor predkládá sve mýslenký á návrhý ná uprávu neprijátelnosti de lege ferendá.
Socialistické stížnosti jako nástroj vládnutí a nápravy - Berounsko v druhé polovině 80. let
Olbertová, Lenka ; Kabele, Jiří (vedoucí práce) ; Tuček, Milan (oponent)
Diplomová práce se zabývá hledáním odpovědi na otázku, jak socialistické stížnosti fungovaly jako nástroj nápravy a také jako nástroj vládnutí. Vychází z teorie Alberta O. Hirschmana o strategiích řešení různých problémů ve firmách, organizacích i státech, což v sobě zahrnuje i stěžování, z teorie Michela Croziera o byrokratických organizacích a částečně také z Foucoultova chápání moci a disciplíny. Problematika stížností je v práci zasazena do dobového kontextu a je doplněna stručným přiblížením způsobu vládnutí s přihlédnutím na okresní úroveň. Empirická část se opírá o kvalitativní a kvantitativní obsahovou analýzu stížností, které byly řešeny na Okresním výboru Komunistické strany Československa v Berouně jeho vedoucím tajemníkem v letech 1985 až 1989. Zabývá se nejen zaměřením jednotlivých stížností, ale i postupy vyřizování, které jsou vztaženy k vybraným teoretickým poznatkům. Také nabízí pohled na přístup strany ke kritikům a jejich připomínkám a objasňuje vztah, který byl mezi stranou a lidmi, kteří byli ve stížnostech kritizováni.
Vyřizování stížností v organizaci poskytující sociální službu tlumočení českého znakového jazyka
Lopour, Vojtěch ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Procházková, Martina (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na vyřizování stížností v organizacích poskytujících sociální služby. Proces vyřizování stížností je v práci pojímán jako proces, který je-li v rámci organizace vhodně nastaven a koordinován, může být užitečný ve zkvalitňování poskytovaných služeb. Práce shrnuje odborné teoretické poznatky v oblasti vyřizování stížností, popisuje české legislativní ukotvení práce se stížnostmi a nabízí přehled možných procesů, postupů, pravidel a praktik, které mohou být v praxi využity. Praktická část práce je zaměřena primárně na vyřizování stížností v oblasti poskytování tlumočení českého znakového jazyka. Součástí diplomové práce je kvalitativní výzkum, v rámci kterého je detailně diagnostikován proces vyřizování stížností ve zvolené organizaci. Výsledky výzkumu obsahují navržení možných postupů a doporučení, která mohou organizaci pomoci při zefektivnění procesu vyřizování stížností a zároveň mohou být inspirací pro organizace, které jsou otevřené kritickému přístupu k vlastním způsobům vyřizování stížností a případnému zavádění změn.
Zlepšení procesu expedice ve strojírenské firmě
Kubový, Tadeáš ; Klega, René (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem zlepšení procesu expedice a procesu kvality ve výrobní společnosti. Obsahuje tři návrhy optimalizace procesů s cílem minimalizace ztrát. Práce je rozdělena do třech hlavních částí. První část je zaměřena na teoretické poznatky. Druhá část obsahuje globální a detailní analýzu společnosti s určením hlavních problémů. Na základě analýz jsou vypracovány návrhy řešení.
Optimalizace procesu řízení interních a zákaznických reklamací ve firmě REHAU
Štindlová, Ivana ; Bubeníková, Petra (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav procesu řízení interních a zákaznických reklamací ve firmě REHAU Automotive s.r.o., Moravská Třebová, a na základě zjištěných skutečností podat vlastní návrhy pro zlepšení procesu řízení in-terních a zákaznických reklamací, které povedou k zefektivnění procesu, a tím k úspoře času, nákladů a celkovému zlepšení řízení jakosti ve firmě. Zároveň je cílem stanovit podmínky, za kterých je možné stanovené návrhy realizovat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 46 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.